تور آنتالیا زمستان و بهار 98
 
درباره وبلاگ


پرشین گروپ ، برگزار کننده تورهای تفریحی و گردشگری در ترکیه
آخرین مطالب
پيوندها
  • بلکس آپ
  • برترین ها
  • بیتوته
  • اسپرت اریو
  • اپشن اریو z300
  • کادو تولد

  • تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان پرشین گروپ ، برگزار کننده تورهای تفریحی و گردشگری در ترکیه و آدرس persiangroup1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
مجله گردشگری پرشین
برگزارکننده جشن ها و گردهمایی های ایرانیان در ترکیه متخصص در برپایی دیسکوهای هفتگی در سراسر ترکیه تور کاپادوکیا ( اورگوپ ، گورمه ، بالن سواری ، سافاری) پکیج فول




آنتالیا یکی از نام آشناترین مقاصد گردشگری نزدیک ماست. تور آنتالیا زمستان 97 و سفر به این شهر ساحلی زیبا در کشور ترکیه، برای گذراندن تعطیلاتی مفرح و نشاط آور فرصتی عالی خواهد بود. حال که تعطیلاتی پیش رو نداریم، شما می توانید با آسودگی بیشتر و البته هزینه ی مناسب ترین به این شهر سفر کنید. در آنتالیا هوا صاف و آفتابی است و شب هایی چراغانی و هیجان انگیزی دارد که حتی اگر فردی آرام هم باشید، به وجد خواهید آمد. در این شهر مراکز تفریحی، مکان های دیدنی، هتل های لوکس، پارک های آبی، کافه و رستوران های مجلل و... وجود دارد تا از مسافران تور آنتالیا به بهترین شکل پذیرایی کنند.

کجاها می رویم؟

  • در آنتالیا به کاله ایچی می رویم، جایی که به آنتالیای قدیم مشهور است و در عهد قدیم متعلق به رومیان و بیزانتین ها بوده است. سفر به تاریخ با بازدید از این مناطق میسر می شود.
  • برج ساعت می تواند مقصد بعدی گردشگری برای مسافران تور آنتالیا باشد. این برج تنها یکی از 80 برجی اسست که برای محافظت از شهر ساخته شده است و 79تای دیگر در طول تاریخ خراب شده و از بین رفته اند.
  • بهترین حال و هوای آنتالیا را در اسکله ی قدیمی خواهید یافت. جایی که می توانید با قایق های تفریحی گشت دریایی زده و از آب های زیبای منطقه لذت ببرید.

خب در آنتالیا مناطق زیادی برای دیدن و گردشگری وجود دارد که از جمله ی آنها می توان به منار ییولی، دروازه ی هادریانوس، منار شکسته، موزه ی باستان شناسی، سواحل لارا و کنتیالتی، مسجد تکلی مهمت پاشا، پارک یاووز اوزکان، تروی آکوآ، بالن پارک، دلفین آکوآ لند، جیپ سافاری، پارک دلفین سیتالیا، باغ وحش آنتالیا، پارک آتاتورک، مرملی، کنیلتی وودز، رسپ بیلگین، و... اشاره کرد.

مراکز خرید آنتالیا

اگر چه آنتالیا شهری است که همه به چشم شهری کاملا توریستی به آن نگاه می کنند، اما این شهر ساحلی ترکیه، به لحاظ امکانات خرید و حجم مراکز خرید نیز در سطح بسیار عالی قرار دارد، فارغ از هتلهای لوکس آنتالیا که فروشگاه هایی هم برای خرید دارند، بد نیست سری هم به مراکز خرید شهر بزنید.

  • از بهترین مراکز خرید آنتالیا، مرکز خرید میگروس است که یکی از فروشگاه های زنجیره ای سوئیسی است که در سراسر جهان شعبه دارد و شعبه ی آنتالیای آن نیز بسیار قابل توجه به نظر می رسد.
  • "مرکز خرید دیپو" نیز یک مکان عالی برای خرید کالاهای لوکس با تخفیف های استثنائی است. در این مرکز خرید علاوه بر فروشگاه های محصولات ترکیه ای و غیره، چندین رستوران و سالن سینما به همراه زمین بازی مخصوص کودکان و... نیز خواهید یافت.
  • مرکز خرید تانساس، یک ساختمان بزرگ دارد که طبقه ی اول آن به محصولات غذایی و کشاورزی اختصاص یافته است و در دیگر طبقات می توانید به جستجوی پوشاک، کیف و کفش و زیورآلات بپردازید.
  • از دیگر مراکز خرید آنتالیا، خوب است به مرکز خرید تراسیتی، مرکز خرید اوزدیلک، و... سر بزنید و هر چه می خواهید را بخرید.

از مراکز خرید لوکس آنتالیا که بگذریم، نوبت به بازارهای سنتی می رسد. پیشنهاد می کنیم زمانی را برای گشت و گذار در بازار کاله ایچی، توربان کاله ایچی، و بازار غذای سرپوشیده ی آنتالیا اختصاص دهید.

با خرید تور آنتالیا از پرشین گروپ علاوه بر گردشگری در شهر، اقامت در بهترین هتلهای آنتالیا را با قیمت مناسب، تجربه کنید. 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: