برترین شهرهای اروپا برای گردشگری کدامند؟
 
درباره وبلاگ


پرشین گروپ ، برگزار کننده تورهای تفریحی و گردشگری در ترکیه
آخرین مطالب
پيوندها
  • بلکس آپ
  • برترین ها
  • بیتوته
  • اسپرت اریو
  • اپشن اریو z300
  • کادو تولد

  • تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان پرشین گروپ ، برگزار کننده تورهای تفریحی و گردشگری در ترکیه و آدرس persiangroup1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
مجله گردشگری پرشین
برگزارکننده جشن ها و گردهمایی های ایرانیان در ترکیه متخصص در برپایی دیسکوهای هفتگی در سراسر ترکیه تور کاپادوکیا ( اورگوپ ، گورمه ، بالن سواری ، سافاری) پکیج فول




در سراسر دنیا جاذبه های گردشگری بسیاری وجود دارد و به جرات بخشی از جاذبه های گردشگری فوق العاده جهان در اروپا قرار گرفته است. اروپا، این قاره سرسبز با جاذبه های فوق العاده اش سبب شده که آژانس های مسافرتی به برگزاری انواع تورها می پردازند که جذاب ترین آن ها، تور تابستانی آلانیا است.

ما به بهانه این فصل تصمیم داریم در ادامه مطلب، به معرفی تعدادی از جاذبه های گردشگری که در با خرید تورهای اروپایی حتما باید از آن دیدن کنید، خواهیم پرداخت. با پارمیدا همراه باشید.

جاذبه های گردشگری اروپا که حتما باید ببینید.

بوداپست

بوداپست پایتخت مجارستان است و یکی از بهترین مقاصد گردشگری در تو اروپا تابستان به شمار می رود. اینجا شهری است که در آن می توانید انواع جاذبه های گرشگری اعم از جاذبه های تاریخی و فرهنگی را ببینید. بوداپست جایی است که مسافران می توانند در معماری فوق العاده شهر غرق شوند، از غذاهای لذیذ آن امتحان کنند، در پارک های زیبا قدم بزنند و در موزه های دیدنی تاریخ این شهر و کشور را کشف کنند.

پراگ

پراگ، پایتخت جمهوری چک هم یکی از مقاصد بسیار جذاب برای سفر با تورهای اروپایی است. این شهر در واقع سرزمینی قدیمی است و در کنار رودخانه ای قرار دارد که بر زیبایی شهر می افزاید. اینجا شهری است که مسافران می توانند انواع جاذبه های گردشگری تماشا کنند، جاذبه های تاریخی، فرهنگی، طبیعی و بسیاری دیگر!

ادینبورگ

در میان شهرها و کشورهای معروفی که در اروپا وجود دارد، شهرهایی مانند لندن، پاریس و رم، شاید کمتر کسی ادینبرگ را به عنوان یکی از شهرهای جذاب برای سفر با تور اروپا انتخاب کند. اما جالب است بدانید که با توجه به نظرات وب سایت Tripadvisor ، ادینبرگ یکی از شهرهای زیبایی است که حتما باید از آن ها دیدن کنید. ادینبورگ پاستخت اسکاتلند است و معماری قرون وسطایی آن بر جذابیت این شهر افزوده است. علاوه بر این، ادینبورگ پر است از دشت های زیبا که در اطراف شهر تاریخی قرار گرفته اند.

پاریس

پاریس همچنان جز شهرهای بسیار زیبا و محبوب برای گردشگری محسوب می شود و سالانه افراد زیادی را به خود جلب می کند. پاریس شهر زیبای عشاق است که شانزه لیزه و برج ایفل و سایر جاذبه های گردشگری آن، یکی از بهترین مناطق را می سازد.

سان سباستین

این شهر از جمله شهرهای جنوبی قاره اروپا محسوب می شود که فضایی بسیار متنوع دارد. اینجا شما می توانید غذاهای شگفت انگیز میل کنید، از دیدنی ها و سرگرمی های متنوعش لذت ببرید و از چشم انداز ساحلی این شهر لذت ببرید.

لیسبون

اینجا پایتخت پرتغال است، جایی که شما می توانید در سواحل اقیانوس اطلس حسابی لذت ببرید و تفریح کنید. لیسبون پر است از موزه ها، رستوران ها، پارک ها و گالری های هنری که برای یک گردشگر بسیار لذت بخش است.

کراکوف

نام شهر بعدی که یکی از شهرهای فوق العاده برای گردشگری با تورهای اروپایی است، کراکوف است. این شهر در لهستان قرار دارد و جذابیت های قرون وسطایی که در قلب جاذبه های تاریخی اش جای گرفته است، برای گردشگران بسیار جذاب است. این شهر شاید نتواند جذابیت های فراوانی مانند پراگ داشته باشد، اما سفر به کراکوف به مراتب ارزان تر است و در میان تورهای اروپایی می تواند هزینه های مقرون به صرفه ای را برای مسافران به همراه داشته باشد.

بارسلونا

بارسلونا دیگر نیازی به تعریف ندارد. این شهر اسپانیایی پر رمز و راز است و آسمان آفتابی و آفتاب درخشانش سبب می شود که در طول سفر احساس سرزندگی و شادابی داشته باشید. اینجا ساختمان ها معماری عجیب و غریب خاصی دارند، دقیقا همان چیزی که گردشگران به آن نیاز دارند.

سویا

سویا اسپانیا شهری است با تمام جذابیت های ظاهری. شهری مدرن با ظاهری پر زرق و برق که تاریخچه ای تاریخی دارد. در این فصل اگر به سویا بروید، طبیعت را بسیار زیبا و شاداب خواهید یافت و می توانید بعد از گشت و گذار در دل طبیعت، از خرابه های رومی و حکاکی های قرون وسطی آن دیدن کنید و در شکوه و عظمتش غرق شوید.

 پورتو

پورتو یکی از شهرهای بزرگ پرتغال یعنی دومین شهر بزرگ این کشور است و میراث تاریخی قابل توجهی را در خود جا داده است. اینجا شهری قرون وسطایی است که برج های بلند با ناقوس کلیسا را در خود جا داده است. پورتو یکی از بهترین شهرهای فوق العاده برای شکم گردی و امتحان کردن انواع غذاهای پرتغالی و آسیایی است.

این ها تنها بخشی از شهرهای فوق العاده برای گردشگری با تور اروپا است. چنانچه قصد سفر به اروپا را دارید، می توانید با مراجعه به صفحه پرشین گروپ ، بهترین تورها را با قیمت مناسب خریداری کنید و لذت سفر را برای خود و همراهانتان تضمین کنید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: