چگونه در سفر ایمن باشیم؟
 
درباره وبلاگ


پرشین گروپ ، برگزار کننده تورهای تفریحی و گردشگری در ترکیه
آخرین مطالب
پيوندها
  • بلکس آپ
  • برترین ها
  • بیتوته
  • اسپرت اریو
  • اپشن اریو z300
  • کادو تولد

  • تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان پرشین گروپ ، برگزار کننده تورهای تفریحی و گردشگری در ترکیه و آدرس persiangroup1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
مجله گردشگری پرشین
برگزارکننده جشن ها و گردهمایی های ایرانیان در ترکیه متخصص در برپایی دیسکوهای هفتگی در سراسر ترکیه تور کاپادوکیا ( اورگوپ ، گورمه ، بالن سواری ، سافاری) پکیج فول




راهنمایی مفید ایمنی در مسافرت

با راه های کلاهبرداری در سفر آشنا شوید

به هر کجا که در جهان می روید، همیشه افرادی را پیدا خواهید کرد که بتوانند پول را از شما کلاهبرداری کنند. اگر شما خوش شانس هستید، آنها به نوعی آشکار خواند شد - اما بسیاری از کار بلدهای حرفه ای هم وجود دارند که می توانند به زیرکی از شما کلاهبرداری کنند. هر کس فکر می کند که آنقدر باهوش هست که کسی  نتواند سر او را کلاه بگذارد، اما حقیقت این است که همیشه روش های مختلفی وجود دارد که ممکن است پول خود را در سفر ازدست بدهید. بهتر است دقت خود را به نهایت برسانید.

شماره تلفن های ضروری هر مقصد را بدانید

در صورتی که به بلایای مختلفی دچار شوید، شما ممکن است وقتی برای تلفن زدن به خدمات پلیس محلی یا آمبولانس یا راهنمایی از نزدیکترین سفارت کشور خود نداشته باشید. شما همچنین ممکن است بیش از حد تحت فشار قرار دهید و نتوانید به خوبی فکر کنید.
خودتان را در این موقعیت قرار ندهید. در عوض، پیش از آن اطلاعات را در تلفن خود ثبت کنید و یک "طرح اضطراری" ایجاد کنید تا در صورت بروز شرایط بد، به سرعت از این شماره ها استفاده کنید.
همچنین توصیه می کنیم که شماره ها را روی یک کارت یا ورق کاغذ کوچک بنویسید، و آن ها را در محفظه ای به دور از روطبت در کیف پولتان قرار دهید. در این حالت اگر اتفاق ناگواری رخ دهد، شما می دانید که باید با چه کسی تماس بگیرید و به کجا مراجعه کنید.

وب سایت وزارت امور خارجه را بررسی کنید

بهتر است به وب سایت امور خارجه کشور مقصد مراجعه کنید و توصیه ها را مطالعه کنید. درست است که در وب سایت تمام جزئیات گنجانده شده است، اما می توانید لیستی از آن ها را تهیه کنید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید.
تحقیق در مورد هشدارهای سفر به شما ایده ای کلی درباره آنچه که در کشور مقصد وجود دارد، می دهد و در این صورت می توانید از مسائل مربوط به مشکل خاصی که می خواهید از آن اجتناب کنید، به شما ارائه می دهد.

وسایل با ارزش خود را در صندوث های قفل دار نگه دارید

فکر اینکه در سفر نباید ارزشمند را با خود حمل کرد، فکر بدی نیست، اما اگر وسایلی دارید که حتما می بایست در سفر همراهتان باشد، یک صندوق قفلدار به همراه داشته باشید تا بتوانید از امنیت آن ها اطمینان حاصل کنید.
شغل شما این است که فرصت های آسان برای سرقت را به حداقل برسانید. حتما می دانید که اغلب ساک ها امنیت چندانی ندارند. آسان است که فکر کنید که یک کیسه زیپ دار و حتی قفل شده بازدارنده کافی برای سارقان نیست. یک زیپ و پارچه به راحتی می تواند پاره شود، پس به دنبال ساک هایی باشید که به این آسانی ها باز نشود.

بیمه مسافرتی خریداری کنید

شما هیچ وقت نمی دانید که کی و چه وقت به این بیمه نیاز خواهید داشت، اما لازم است که این بیمه را در سفر خریداری کنید تا بتوانید در کمال آرامش سفر کنید.
همه افراد می بایست بیمه سلامتی و سفر را داشته باشند. اینکه در حین پیشامد گریه کنید و غمگین باشید، چیزی را حل نمی کند، بلکه می بایست از قبل به فکر باشید و به این موضوع دقت کنید.

به لباس پوشیدن خود دقت کنید

حین سفر، بعضا لباس های شما فریاد می زنند:  "توریست" و هدف مهاجمان، دزدان را برای  دزدی از شما جلب می کند. استفاده از لباس های مناسب نشانه احترام است. بسیاری از کشورهای اسلامی دارای رهنمودهای خاص کد لباس هستند که اغلب به شدت اجرا می شوند و مقصد های دیگر دارای قوانینی هستند که ممکن است به آن ها بی توجه باشید. چنانچه با خرید تورآلانیا به یکی از کشورهای اروپایی سفر کنید و یا اینکه به کشورهای مسلمان بروید، می بایست با قوانین آن ها آشنا شوید و بر طبق این قوانین پیش روید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: