هر آنچه که قبل از سفر به استانبول باید بدانید
 
درباره وبلاگ


پرشین گروپ ، برگزار کننده تورهای تفریحی و گردشگری در ترکیه
آخرین مطالب
پيوندها
  • بلکس آپ
  • برترین ها
  • بیتوته
  • اسپرت اریو
  • اپشن اریو z300
  • کادو تولد

  • تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان پرشین گروپ ، برگزار کننده تورهای تفریحی و گردشگری در ترکیه و آدرس persiangroup1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
مجله گردشگری پرشین
برگزارکننده جشن ها و گردهمایی های ایرانیان در ترکیه متخصص در برپایی دیسکوهای هفتگی در سراسر ترکیه تور کاپادوکیا ( اورگوپ ، گورمه ، بالن سواری ، سافاری) پکیج فول




دانستنی های سفر به استانبول

قبل از خرید تور استانبول برای تعطیلات، چیزهایی است که باید درباره این شهر بدانید.

چه زمانی به استانبول سفر کنیم؟

همانطور که می دانید، استانبول یک مقصد گردشگری محبوب است. بنابراین، اگر شما در طول فصل اوج تعطیلات و یا در جشنواره ها برای خرید تور استانبول برنامه ریزی می کنید، مطمئن شوید که بهترین تور را با بهترین قیمت خریداری می کنید، چرا که در این زمان ها، به علت تقاضای زیاد برای سفر به این شهر، قیمت تور استانبول بالا می رود.

اطلاعات مربوط به ویزای ترکیه را از کجا بیابیم؟

لازم به ذکر است که اطلاعات مربوط به ویزای هر کشور را می توان از صفحات مربوط به وزارت امور خارجه همان کشور دریابید و یا اینکه با کنسولگری مقصد در کشور خود تماس حاصل نمایید. اما لازم به ذکر است که از ایران نیاز به دریافت ویزا برای ورود به این کشور ندارید.

هواپیمای شما در کدام فرودگاه به زمین می نشیند؟

در استانبول 3 فرودگاه وجود دارد:
-    فرودگاه Hazerfen که یک فرودگاه خصوصی در استانبول است.
-    فرودگاه آتاتورک که در بخش اروپایی استانبول قرار دارد.
-    فرودگاه Sabiha Gêkçen در بخش آسیایی شهر است.

حمل و نقل در استانبول

در طول اقامت خود در استانبول می توانید به راحتی از حمل و نقل عمومی استفاده کنید، چرا که امن و راحت است. حمل و نقل عمومی که مسافران می توانند از آن استفاده کنند شامل تراموا، مترو، راه آهن کابلی، ماشین کابلی، تاکسی، کشتی و اتوبوس های دریایی می شود.

گشت و گذار در استانبول

باید این نکته را به شما متذکر شویم که با خرید تور استانبول، حتما کفش های پیاده روی مناسب با خود همراه داشته باشید، چرا که حتما می بایست در خیابان های شهر قدم بزنید و لذت ببرید. استانبول شهری شلوغ و جذاب است که پیاده روی در آن فوق العاده است.

در استانبول چه بپوشید؟

شما می توانید در سفر به استانبول لباس هایی را که در شهرستان های اروپایی می توان به تن کرد، بپوشید. در این شهر سبک لباس اروپایی غالب است اما بسیاری از مسافران روسری و لباس های متعارف خود را به تن می کنند. لازم به ذکر است که در هنگام بازدید از مساجد و مقبره ها لباس های پوشیده بپوشید.  

هشدارها

همانطور که در هر شهر شلوغ می بایست احتیاط های لازم را انجام دهید، مراقبت از وسایل شخصی خود را در مکان های شلوغ در استانبول را فراموش نکنید، آن ها را در اتوبوس، تراموا یا مترو و یا در تاکسی رها نکنید.

خرید در استانبول

اگر شما در سفر، برنامه ای برای خرید و گشت در مراکز خرید دارید، باید بگوییم که استانبول یکی از بهترین گزینه ها می باشد. مراکز خرید بسیار، مغازه ها، بازارها و فروشگاه های بسیاری را می توانید در گوشه و کنار استانبول بیابید. با وجود آنکه در بیشتر مغازه ها یورو و دلار مورد استفاده قرار می گیرد، دقت داشته باشید که حتما لیره ترکیه را با خود به همراه داشته باشید.

غذا در استانبول

در استانبول شما می توانید انواع رستوران ها و دکه های اغذیه فروشی را بیابید. در استانبول غذاهای فوق العاده با انواع طعم ها را می توانید میل کنید. در این شهر غذاهای متنوعی با هر بودجه ای که مد نظر دارید میل کنید. استانبول فستیوال غذاست.

همان طور که مشاهده کردید، استانبول یکی از بهترین شهرهایی است که می توانید به آن سفر کنید. چنانچه قصد خرید تور استانبول را دارید، به شما پیشنهاد می کنیم به لینک زیر مراجعه کرده و تور را با بهترین قیمت خریداری کنید:

http://persiantickets.ir


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: