بهترین جاذبه های گردشگری سوئد
 
درباره وبلاگ


پرشین گروپ ، برگزار کننده تورهای تفریحی و گردشگری در ترکیه
آخرین مطالب
پيوندها
  • بلکس آپ
  • برترین ها
  • بیتوته
  • اسپرت اریو
  • اپشن اریو z300
  • کادو تولد

  • تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان پرشین گروپ ، برگزار کننده تورهای تفریحی و گردشگری در ترکیه و آدرس persiangroup1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
مجله گردشگری پرشین
برگزارکننده جشن ها و گردهمایی های ایرانیان در ترکیه متخصص در برپایی دیسکوهای هفتگی در سراسر ترکیه تور کاپادوکیا ( اورگوپ ، گورمه ، بالن سواری ، سافاری) پکیج فول




بزرگترین مجمع الجزایر سوئد یا زنجیره ای از جزایر کوچک، در کران ها استکهلم، گشادگی گمگشته است. این جذب دسترسی مسافرین به ده ها هزار آبخست بغاز را حاضر می کند که تنها یک درصد از آن ها ساکن دارند. سوار بر کشتی های مسافربری که در ماه های صیف و زمستان به مجمع الجزایر سفر می کنند، شده و برای یک آزمایش خوف انگیز به آداک گردی بپردازید. برخی از جزایر، خانه حیات وحش بی نظیری هستند و برای فطرت گردی یا قایقرانی نیز ارزان اند. برخی دیگر نیز پر از بوتیک های عجیب و غریب و غذاخوری های واقعی ولی با خانه های سفالینه قرمز و زرد اسکاندیناوی هستند. در ادامه در مطلب راهنمای گردشگری در مورد بهترین جاذبه های گردشگری سوئد بیشتر صحبت می کنیم.

بهترین جاذبه های گردشگری سوئد

سوئد The Stockholm Archipelago

اسکونه که در جنوبی ترین منطقه سوئد واقع شده، شهری دارای یکی از بارورترین خاک های جهان است. زمین های این شهر را لته های زیبا، جنگل ها و بحیره ها تزیین کرده اند و در آن از قرن ۱۲ تا ۱۹ قرن نزدیک به ۳۰۰ قلعه و باغ وجود دارد. زمین های محصولات و گلهایی بی نظیر در افق ظاهر می شوند و ساحل ها آرام شما را با سکوتی بی نظیر آشنا خواهند کرد.

رستوران های این منطقه، شاهی تازه، میوه، گوشت غاز، قارچ، مارچوبه و … را به عنوان غذاهای محلی سرو می کنند. پس از صرف غذا و سرکشی از قلعه Sofiero، پیاده روی در مسیر Skåneleden را ادا دهید یا در جای ها نواحی زیبای اسکونه، دوچرخه موتور کنید.

سوئد Skåne

Jokkmokk یک شهر رویایی است که در لاپلاند، شمالی ترین استان سوئد واقع شده؛ جایی که شما می توانید از تاخت گوزن های شمالی و یک تیمچه زمستانه سرکشی کنید و در مورد گروه بومی محلی به نام سامی (Sámi) اطلاعاتی به دست آورید. راسته Jokkmokk بیش از ۴۰۰ سال دارد و هر فوریه شروع می شود. با وجود برف های سختی و سبکی که این موضع و آنجا می بارد و دمای زیر صفر، باز هم این تیمچه برای زنده سکونت فرهنگ سامی برپا می شود.

در اینجا می توانید غذاهای محلی بخورید و تفریحات فرهنگی مردم را در بازارگاه تماشا کنید. راه دیگری برای لذت بردن از این منطقه، موزه Ájtte، است. Jokkmokk نقطه مقدماتی برای دسترسی به چهار پارک ملی در ناحیه است که در متروکات دنیوی کلی قرار دارد.

پارک ملی Kosterhavet Marine

Kosterhavet Marine اولیه پارک ملی بحری آبزی و یکی از تاپ :صفت عالی جاذبه های طبیعی سوئد است. این پارک، ۴۵۰ کیلومتر مربع سطح اندازه گیری دارد و در آن تنوع زبرین از برایا آبی قرار رنجیده اند. پارک Kosterhavet بیش از ۲۰۰ جسم زنده از جمله جانواران و گیاهان دریازی و بری را در خود جای داده که همین هم آن را به یک حیرت تبدیل کرده است. پارک آبی Kosterhavet در آبخست Koster در بخش های غربی سوئد واقع شده است. در تابستان، معاینه بررسی کنندگان می توانند در این موضع و آنجا شنا یا اسنورکلینگ کنند و در دیگر زمان های سال، سرشت گردی، ماهیگیری و طایر نگری جذاب خواهد بود.

سوئد KosterhavetMarine

شیب های آووره، یکی از برترین پیست های اسکی جهان است. این دیار پر از مطعم و کافی شاپ است و شما می توانید در فصل مناسب، به ورزش جانانه اسکی بپردازید. در شب های تاریک زمستان، شما می توانید اسکی در شب را تجربه کنید. این مکان یکی از تاپ :صفت عالی نقاط برای تماشای شفق قطبی نیز قلمداد می شود.

بهترین جاذبه های گردشگری سوئد

پارک ملی Abisko

این پارک ملی در شمال لاپلاند واقع شده و یکی از بهترین نقاط برای کمپینگ و تماشای شفق قطبی و ایضاً از بهترینجاذبه های طبیعی سوئد است. در صیف و زمستان شما می توانید در جنگل های اکناف این ناحیه طبیعت گردی کنید، در کنار بحیره Trollsjön (شفاف ترین دریاچه سوئد) پیاده روی کرده و یا به غارنوردی بپردازید. بغاز بی وصف این مکان در زمستان را نیز نمی توان خوب گرفت؛ اگر عاشق ورزش اسکی هستید در شتا به این پارک ملی بیایید و خاطره ای بسیار به یاد جاوید را برای خود رقم بزنید. اگر جزو گردشگران ماجراجو هستید، به بخش های یخ زده رفته، نقطه ای را پیدا کنید که یخ آن شکسته است و به هواخوری ماهیگیری در یخ گلاویز گرفتار شوید. شب خود را در توقفگاه کوهستان Abisko بگذرانید، یک موطن کوهستانی که بیش از یک قرن است که استعمال می شود.

سوئد Abisko

این جاذبه، جزیره ای خارج از مرکز استکهلم است. پارک آبخوست با فضاهای سبز، موزه ها و سایر امکانات تفنن پر شده است. پیاده روی تمام در بقیه کانال Djurgårdsbrunn یا لذت بردن از برخی از بهترین جلب های آفاق پویی استکهلم، اخت موزه Abba، موزه ی قوم شناسی، موزه Vasa، موزه ی فضای باز و … ، توصیه می شود. اگر هم یک لاقبا و توانگر یک فیکا (اصطلاح سوئدی ها برای بالا رفتن خوردن قهوه) هستید، غذاخوری ها و کافی شاپ های خوبی را خواهید یافت. با اینکه این آبخو کوچک است، اما جهد های زیادی از جمله نهاد عالم گردی، پیاده روی و … را برای مردم محلی و گردشگران مهیا کرده که یک روز کامل آن ها را می تواند به آرامش پر کند.

بهترین جاذبه های گردشگری سوئد

سوئد Djurgarden

Danska، آبشار کوچ و براز است که تقریبا ۲۰ کیلومتر دورتر از Halmstad واقع شده است. زمانی که مردم محلی هوس یک تعطیلات صلحجویی بخش می کنند، اغلب به این آبشار می آیند. شما می توانید توسط راکب یا با ادوات شخصی به دیدن این مورد از گیرایی کشش های جبلی سوئد بیایید. در این موضع و آنجا مسیرهای سرشت گردی گونه گونی تلون وجود دارد و مسیری که به خود آبشار می خورد نیز اضافه زیبا و صریح است. زمانی که به اینجا می آیید، با خودتان آب و خوراکی های لازم را یار و دشمن کنید، زیرا مهمانخانه یا کافه ای در اینجا وجود ندارد (می توانید عکس این جلب را در ابتدای متن دید کنید).


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







پنج شنبه 9 اسفند 1397برچسب:گردشگری,ترکیه,مسافرت,تور,توریسم,کنسرت,استانبول,آلانیا,, :: 20:26 ::  نويسنده : یوناتان