چگونه در تابستان به اسلو نروژ سفر کنیم
 
درباره وبلاگ


پرشین گروپ ، برگزار کننده تورهای تفریحی و گردشگری در ترکیه
آخرین مطالب
پيوندها
  • بلکس آپ
  • برترین ها
  • بیتوته
  • اسپرت اریو
  • اپشن اریو z300
  • کادو تولد

  • تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان پرشین گروپ ، برگزار کننده تورهای تفریحی و گردشگری در ترکیه و آدرس persiangroup1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
مجله گردشگری پرشین
برگزارکننده جشن ها و گردهمایی های ایرانیان در ترکیه متخصص در برپایی دیسکوهای هفتگی در سراسر ترکیه تور کاپادوکیا ( اورگوپ ، گورمه ، بالن سواری ، سافاری) پکیج فول




موزه فولکلور اسلو یکی از بلوز بی آستین دیدنی های شهراست و می توانید یکی از علاقه مند کننده ترین جهد های تابستانی در اسلو باشد. خانه های قدیم و کشتزارها کهن موزه با هنرمندانی که لباس های محلی پوشیده اند، ستوران و آدمیان مزرعه و دانش آموزانی که ولی با مدرسه به گردش در موزه آمدند روح زندگی به خود می گیرد و می تواند یار تمام عیار دغدغه انگیز باشد.  در ادامه در مطلب جاذبه های گردشگری اروپا در مورد چگونه در تابستان به اسلو نروژ سفر کنیم سفر کنیم.

چگونه در تابستان به اسلو نروژ سفر کنیم

اگرچه این موزه بین گردشگران غریبه و آشنا و خود ساکنان منطقه از معروفیت بالایی بهره ور است اما به خاطر این که خیلی بزرگ است هیچ وقت بیش از پیمانه شلوغ نمی شود. راس هر ساعت رقص محلی نروژی در آن به کاربستن می شود که تماشای آن خالی از لطف نخواهد بود. کلیسای استیو و عسل و شرنگ فروشی های سنتی از دیگر جذبه های موزه هستند.

قدم زدن در پارک اکبرگ

پارک اکبرگ در بالای حاصل به سمت جنوب شرق مرکز شهر قرار دارد. پارک پر از تصویر های مدرن و آثار هنریاست، اما سجیه اصلی این مورد از تلاش های تابستانی در اسلو، چشم انداز شهر و فلات اسلو است. شما در حالی که بر فراز تپه قایم راکد و نشسته اید می توانید حکاکی های ۵۰۰۰ ساله را بر روی صخره های قدیم در کنار ایستگاه تراموا نگرش باصره کنید. اگر پیاده روی از سرازیری برای شما متعسر است، می توانید برای الحاق به این جا از تراموا نیز استعمال کنید، ارچه در این صورت برخی از تاپ :صفت عالی چشم اندازها به شهر را از دست خواهید داد. اگر در حالی که شما در اکبرگ در حال گشت و گذار هستید درک گرسنه بودن کردید می توانید در مهمانخانه فضای آن در حالی که به تماشای چشم انداز فوق العاده نشسته اید غذای لذیذی را نوش جان کنید.

استراحت در سورنگا

سورنگا یکی از تفحص های تابستانی در اسلو است که به طراوت احداث شده است. در واقع می توان گفت که این آلبوم تازه ترین ناحیه ای است که در مرکز شهر اسلو خلق شده است. این جا مکان جدیدی است که می توان در تمام طول سال در آن خور گرفت درون آن ساحل، دوش، صندلی های سفره خانه و خطوط مشخص شده برای شناهای جوراجور مهیاسازی شده است. سورنگا در نزدیکی Bjørvika خلق شده است.

چگونه در تابستان به اسلو نروژ سفر کنیم

کنسرت های فضای باز

اگر دو هفته آخر ماه جولای (اواخر ماه تیر و ابتدا مرداد) به کشور نروژ سفر کنید می توانید از یکی از تک ودو هایتابستانه و زمستانی صیفی و شتوی در اسلو با قیمت بسیار مناسبی استعمال کنید. کنسرت فضای باز، اپرا و باله هر سال بر بالای بنیاد قرار باشکوه خانه اپرا برگزار می شود و با پرداخت تنها ۷۰ NOK (نزدیک به ۹ دلار) می توانید در این کنسرت ها شرکت کنید. در طول این رسم یکی یا دو آوازخوان اپرا رسوم اجرا می کنند و یک ابریشم پیانو نیز آن ها را یگانگی می کند. در این محیط عالی می توانید جمع بر نوا آرامش فوق العاده از چشم انداز مرکز شهر و فلات اسلو نیز بهره مند شوید.

پیاد روی در طول آکرسلوا

آکرسلوا رودخانه صولت است که شهر اسلو را به دو نیمه شمالی و جنوبی پراکندگی می کند. این شهر نقطه عطفی در صنعت اسلو بود، زمانی از توان فوق العاده جیحون برای تاسیس برق در کارخانجات استفاده می شد و هم دوره نیز ادات آلات بی ربط به آن ها در کنار جو دیده می شود.

امروزه اغلب این بنیان ها تحول کابری مفقود ضال اند و از آن ها به عنوان دفاتر کاری شیک و امکانات تفریحی مصرف می شود. علی رغم این تغییرات هنوز هم این ساختن اساس ها تضاد جالبی را با طبیعت پیرامونشان به ارائه می گذارند. این نهر از بحیره Maridalsvannet می گذرد و خیلی غفلت زده و بدون رغبت در فلات عیان می شود. اگر اهل پیاده روی هستید می توانید از شمال جیحون مسیر خود را آغاز کنید و به سمت جنوب بروید. یا اگر بخواهید خود را با چالش بیشتری مواجه کنید می توانید از مرکز شهر سرازیری تندی را به سمت شمال بروید.

چگونه در تابستان به اسلو نروژ سفر کنیم

مانند یک وایکینگ کوهنوردی کنید

اولین رسم باشگاه نروژی ها: نروژی ها دوست دارند به پیاده روی بروند و در انشا باشند. با توجه به اینکه چقدرطبیعت نروژ چقدر دوست داشتنی و نزدیک زیبا و در عین حال کاملا در حد است این امر کاملا قابل درک است. در واقع مهم نیست که کجا هستید می توانید به سرعت به کناره سرشت بروید. در آن روزهای که نه خیلی گرم و نه خیلی بارانی هستند، به مکان هایی معتاد خواهر شبیه بحیره Sognsvann Holmenkollen ،Vettakollen دو کوه کوچک به سمت شمال غرب مرکز سری بزنید (همه با مترو قابل دسترسی هستند).


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







پنج شنبه 9 اسفند 1397برچسب:گردشگری,ترکیه,مسافرت,تور,توریسم,کنسرت,استانبول,آلانیا,, :: 20:13 ::  نويسنده : یوناتان