معرفی پارک ملی آبیسکو
 
درباره وبلاگ


پرشین گروپ ، برگزار کننده تورهای تفریحی و گردشگری در ترکیه
آخرین مطالب
پيوندها
  • بلکس آپ
  • برترین ها
  • بیتوته
  • اسپرت اریو
  • اپشن اریو z300
  • کادو تولد

  • تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان پرشین گروپ ، برگزار کننده تورهای تفریحی و گردشگری در ترکیه و آدرس persiangroup1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
مجله گردشگری پرشین
برگزارکننده جشن ها و گردهمایی های ایرانیان در ترکیه متخصص در برپایی دیسکوهای هفتگی در سراسر ترکیه تور کاپادوکیا ( اورگوپ ، گورمه ، بالن سواری ، سافاری) پکیج فول




به شهر آبیسکوی سوئد خوش آمدید، جایی که پارک ملی آبیسکو (abisko national park)، ایستگاه تماشای شفق قطبی و ایستگاه کوهنوردی آبیسکو را در خود جای داده است. پارک ملی آبیسکو در قلب استان لاپلاند در شمال سوئد قرار دارد و با ۷۷ کیلومتر مربع به براز های طبیعی، حیات وحش و غوغاطلبی های دغدغه انگیز شهره است. در داخل این پارک یام رله سما آبیسکو (Abisko Sky Station) قرار دارد که یکی از کامل بلوز رکابی مکان ها برای تماشای شفق قطبی فریبنده و جادویی ست. در ادامه در مطلب جاذبه های گردشگری اروپا در مورد معرفی پارک ملی آبیسکو بیشتر صحبت خواهیم کرد.

در این پارک هر آنچه از زیبایی های غریزی بخواهید را پیدا می کنید؛ کوه هایی که می توانید ساعت ها از آن ها بالا بروید و فتحشان کنید و حیات وحشی که پر از حیوانات بومی ست برای همین هم هست که این پارک نسبت به دیگر پارک های ملی سوئد بازدیدکنندگان بیشتری دارد. این پارک معشوق ترین مسیرهای آفرینش گردی سوئدرا در خود جای داده است چون منظره ها زیبا و دلفریب و همینطور گونه های جانوری و گیاهی جالب توجهی دارد.

رودخانه های پارک ملی آبیسکو

اگر توقع دارید با سفر به سوئد، گوزن شمالی ببینید یکی از بهترین راه ها این است که راهی پارک ملی آبیسکوشوید. نظرتان درباره درشکه اتومبیل با گوزن شمالی چیست؟ می تواند خیلی دغدغه انگیز باشد این طور نیست؟ این پارک مملوء از آروین های منحصربفردی است که در کمتر جایی از جهان می توان آن ها را آزمایش کرد.

گوزن شمالی

این پارک یکی از بلوز بی آستین جاها برای تماشای اختران است همین که شب می شود پرده ی سیاه فلک پر از آکتور های متلالی می شود و پرسپکتیو خیال انگیزی را می سازد چنان که گاهی درک می کنید که تاآنجا به شما نزدیکند که می توانید دست تان را دراز کنید و آن ها را بچینید. مسلماً گیرایی شب های پارک فقط به ستاره ها نامتناهی نمی شود و چیزی فراتر در انتظارتان است: تماشای شفق قطبی. حتما می دانید که یکی از شگفتی های سوئد، شفق های قطبی اش است، مظهر ای که خیلی ها را به این کشور می کشاند.

شفق قطبی

در این پارک با دنیایی از ماجراطلبی ها جلوه گر می شوید که یکی از آن ها اسنومبیل سواری است. می توانید با ساعتی ۲۰ دلار این افزار ها را کرایه و دنیای دیگرگون پارک را کشف کنید. البته شاید به بنابرین غوغاطلبی های غیر تری باشید در این صورت می توانید با تورها همنشین شوید و مثلا عقاب های بزرگ را تماشا کنید.

کوه های سربفلک کشیده ی آبیسکو و کون بکرش شوق کوهنوردی و نهاد عالم گردی را در شما مخبر می کند. اگر در ماه های گرم سال به این پارک بروید پیاده روی در دنیای بحر بخش پارک شما را پر از دریافتن سرزندگی می کند.

پیاده روی

در کوهستان های آبیسکو یخچال های زیادی هست که در کنار رودهای خروشان، ابهت این پارک را مضاعف کرده اند. به غیر از این، پارک زیستگاه گونه های یکسان حیوانی و انسانی و گیاهی است. در هر کدام از دشت ها و کوه ها پوشش گیاهی خاصی به چشم می خورد که تعداد آن ها در جوانب کم بالا تر اغلب است. می توانید در حین پیاده روی به درنتیجه گل های وحشی ای مثل نوع خاصی از ارکیده های بنفش باشید که فقط در این ناحیه رشد می کنند.

طبیعت بکر پارک ملی آبیسکو

مطمئنا این پارک بزرگ با رودها، بحیره ها و کوه هایش، حیات وحش متنوعی را در خود جای داده است؛ جانورانی مثل گوزون شمالی، موش قطبی، روباه قطبی و … . در این پارک بحیره های زیادی هست و در قسمت هایی از آن هم سواحلی زیبا به چشم می خورد. یکی از لذت بخش ترین بخش هایی که در این پارک می توانید آن را امتحان کنید توقف در هتل های یخی است. شاید فکر کنید داخل این نوع هتل ها خیلی سرد است و نمی توانید سرمای زیاد آن را تحمل کنید اما اصلا این طور نیست کافیست لباس گرم بپوشید تا بدون دریافتن سرما اقامتی متفاوت را آزمون کنید.

کوهستان های پارک

در سال ۱۹۰۹ نخستین و انتهایی قاعده سوئد در مراوده با احتراس از صنع پسند شد و در همان سال بود که پارک ملی آبیسکو شکل گرفت تا جایی باشد برای ادا مطالعه ها و همینطور ایمن از طبیعت. در ناپاک این پارک مراکز پژوهشی زاید به چشم می خورد که هر کدام از آن ها بر روی شاخه هایی مثل جانورشناسی، گیاهشناسی و … متمرکز شده  اند. این پارک شتا های سردی دارد اما چشم اندازهای برفی و رجس سفیدش خیلی ها را در این فصل برای اسکی، پیاده روی بر روی برف و سورتمه سواری و یا دیگر کوشش جستجو های زمستانی راهی این پارک می کند.

زمستان های پارک ملی

نزدیکی این پارک به قلزم اطلس به آن خاصیت های خاصی داده و باعث شده که نسبت به پارک های شرق کشور زمستان های ساکن آسوده تر و تموز های وخنک تری داشته باشد. مردمان سامی برای هزارها هزارگان سال در این محل ساکن و به تدریس گوزن شمالی درگیر بودند به طوری که امروز هنوز هم کلبه های آن ها در پارک دیده می شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







پنج شنبه 9 اسفند 1397برچسب:گردشگری,ترکیه,مسافرت,تور,توریسم,کنسرت,استانبول,آلانیا,, :: 16:31 ::  نويسنده : یوناتان