هتل ۴ ستاره کورال سوئیت الحمرا
 
درباره وبلاگ


پرشین گروپ ، برگزار کننده تورهای تفریحی و گردشگری در ترکیه
آخرین مطالب
پيوندها
  • بلکس آپ
  • برترین ها
  • بیتوته
  • اسپرت اریو
  • اپشن اریو z300
  • کادو تولد

  • تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان پرشین گروپ ، برگزار کننده تورهای تفریحی و گردشگری در ترکیه و آدرس persiangroup1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
مجله گردشگری پرشین
برگزارکننده جشن ها و گردهمایی های ایرانیان در ترکیه متخصص در برپایی دیسکوهای هفتگی در سراسر ترکیه تور کاپادوکیا ( اورگوپ ، گورمه ، بالن سواری ، سافاری) پکیج فول




این هتل در سال ۲۰۰۹ آفریده شد و یکی از مسکن های محبوب شهر بیروت محسوب می شود. ترانسفر جوخه هتل برای هر دو طرف ارتکاب می گیرد و هتل، مرکز معاملات اوراق بهادار و سهام تحصیل به بورس دولت یاموسسات شهریه جداجدا ای را بابت آن گرفتن می کند. سیگار کشیدن در تمام ساحت های هتل به جز در بخش های خصوصی نامشروع است. اینترنت رایگان در تمام بخش ها چی است که به آسایش می توانید به آن دسترسی پیدا کنید.  در ادامه در مطلب جاذبه های گردشگری آسیا در مورد هتل ۴ ستاره کورال سوئیت الحمرا بیشتر می گوییم.

هتل ۴ ستاره کورال سوئیت الحمرا

خدمات شست و شویی که هتل برای شما تدارک دیده شامل پرس شلوار، واکس کفش، اتوکشی، اتوشویی و خشکشویی است که استعمال از آن ها مرکز معاملات اوراق بهادار و سهام تحصیل به هزینه دولت یاموسسات شهریه مجزایی برایتان خواهد داشت. در بخش تصویب هتل می توانید از فعالیت ها و امکاناتی نظیر راهنمای سیر و فعالیت ها تور و بلیط بهره ببرید. کارمندان بی پایه به جابه جایی سپردن اتاق ها، ۲۴ ساعته کار می کنند و یک سیلو هم برای مراقبت بقچه وجود دارد.

سالن همایش

اگر سفری کاری به لبنان دارید، احتمالا مرکز همایش، اتاق های کنفرانس و جلسه و نیز دستگاه هایی برای فکس و کپی به دردتان خواهد خورد. فعالیت ها رفاهی دیگر عبارتند از:ورود جانواران خانگی به این مسکن ممنوع است. کارکنان این هتل به زبان های فرانسوی، آلمانی، عربی و انگلیسی صحبت می کنند. ساعت ورود به هتل ۱۵:۰۰ و آخرین ساعت خروج ۱۲:۰۰ است.

لابی

این هتل برای شما، بلیط ورودیه های بیشتر جاذبه های شهر را مجهز کرده است که خرید این بلیط ها چندین مزیت دارند؛ برای مثال؛ در صف هایی که برای خرید بلیط جاذبه ها وجود دارد وقتتان هدر نخواهد رفت. یک تراس در هتل چی است و در فضای باز هم میز و صندلی هایی برای استراحت شما قرار ملول است

رستوران هتل

صبحانه این هتل به صورت بوفه باز سرو می شود. در صورتی که اتاق شما B&B یا همان اتاق و صبحانه نباشد، برای استفاده از آن باید مرکز معاملات اوراق بهادار و سهام تحصیل به هزینه دولت یاموسسات شهریه جداگانه ای بپردازید. در مهمانخانه اسناگ (Snug) هم می توانید دیگر وعده های روزمره یعنی ناهار و شام را میل نمایید. سرویس پذیرایی در اتاق هتل کورال سوئیت الحمرا بیروت در ساعات محدودی نمودن می شود.

هتل ۴ ستاره کورال سوئیت الحمرا

امکانات

یکی از امکانات خوب اتاق های هتل، وجود بالکنی است که می توانید در آن خسبیده و صبر کنید. همه‌ی اتاق ها وسیله اندام قهوه/چای ساز دارند و در آن ها اثاث آشپزی، مایکروویو، یخچال و گاز وجود دارد. بطری های آب معدنی بلاعوض :صفت بی مزد هم برای شما ساخته گشته است. تلویزیون شی در اتاق، شبکه های دنیوی کلی را پوشش می دهد و اینترنت وای فای هم در اتاق ها قابل دسترسی است.

برای خلوت شما تخت خواب هایی با کیفیت، پرده های ضخیم و مکر منتخب فراهم شده است. سرویس سالم و حمام اتاق ها دارای سامان بهداشتی-آرایشی مجانی هستند و برای شما حوله و سشوار قرار داده شده است. پاکی روزمره در اتاق ها اعمال می گیرد.

انواع اتاق های هتل

  • اتاق دولوکس: سطح اندازه گیری این اتاق ها ۲۷ متر مربع است و یک تخت دونفره کینگ یا دو تخت تک‌نفره دارد.
  • سوئیت خانوادگی: ۶۰ متر مربع است و یک تخت دونفره به معشوق دو تخت تک‌نفره در آن ها قرار داده شده است.
  • سوئیت بیزینس: این سوئیت ها ۳۵ متر مربع هستند و یک تخت دونفره کینگ دارند.
  • سوئیت امبسدر: با مساحی ۱۵۶ متر مربع، می توانید دو تخت سوپر کینگ در آن ها آگاهی کنید.
  • اتاق اکسکیوتیو: این اتاق ها ۴۵ متر مربع هستند و یک تخت دونفره کینگ و دو تخت تک‌نفرهدارند.

هتل ۴ ستاره کورال سوئیت الحمرا

فاصله هتل با جاذبه های بیروت

  • بلوار حمرا: ۲۰۰ متر از شما دورتر است که پیاده ۴ لطیفه ای به آن خواهید رسید.
  • صخره های کبوتر (پیجن راک): ۱ کیلومتر تا هتل گزند تفرق دارد که پیاده ۱۶ لطیفه ای تا آنجا راه است. تاکسی شما را ۸ دقیقه ای می رساند.
  • بارانداز زیتونای: ۷ کیلومتر از شما دورتر است که اگر پیاده بروید ۳۰ نکته لحظه و با تاکسی، ۱۵ نکته لحظه زمان نیاز است.
  • گرند سرایل: ۲ کیلومتر دورتر از هتل می باشد که تاکسی می تواند طی ۱۱ لمحه شما را ببرد و پیاده ۲۹ لمحه زمان می برد.
  • بازارهای بیروت: برای رفتن به این بازارها ۲٫۳ کیلومتر را باید طی کنید. پیاده روی به آنجا ۳۰ لمحه و توسط تاکسی ۱۶ لمحه در راه خواهید بود.
  • عرض نجمه: ۳ کیلومتر از هتل دورتر است. هم می توانید به آنجا پیاده روی کنید که ۶ دقیقه طول خواهد کشید، هم می توانید توسط تاکسی ۳ نکته لحظه ای به آنجا برسید.
  • سوق و پهنه معامله الطیب: ۳ کیلومتر تا شما گزند تفرق دارد. توسط تاکسی می توانید حدود ۱۵ لمحه بعد به آنجا برسید و اگر پیاده بروید، ۳۱ لمحه در راه خواهید بود.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







پنج شنبه 9 اسفند 1397برچسب:گردشگری,ترکیه,مسافرت,تور,توریسم,کنسرت,استانبول,آلانیا,, :: 16:28 ::  نويسنده : یوناتان