آشنایی با پایتخت کتاب جهان
 
درباره وبلاگ


پرشین گروپ ، برگزار کننده تورهای تفریحی و گردشگری در ترکیه
آخرین مطالب
پيوندها
  • بلکس آپ
  • برترین ها
  • بیتوته
  • اسپرت اریو
  • اپشن اریو z300
  • کادو تولد
  • همسریابی
  • درگاه پرداخت

  • تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان پرشین گروپ ، برگزار کننده تورهای تفریحی و گردشگری در ترکیه و آدرس persiangroup1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
مجله گردشگری پرشین
برگزارکننده جشن ها و گردهمایی های ایرانیان در ترکیه متخصص در برپایی دیسکوهای هفتگی در سراسر ترکیه تور کاپادوکیا ( اورگوپ ، گورمه ، بالن سواری ، سافاری) پکیج فول




سازمان فرهنگی آموزشی یونسکو در جهت ارتقای رشد نزاکت و تشویق به ملاحظه در کشورهای جوراجور از سال ۲۰۰۱ رفتار به قدرت و پاتخت های کتاب و از سال ۲۰۰۴ رفتار به تفویض اجازه تصرف شاه نشین های ادبی کرده است. این آزادی برای بلدان هیچ گونه آثار مالی به همنشین نداشته و تنها در جهت ایجاد آبادی الگوهای کتابخوانی در شهر ها مورد استفاده قرار می گیرد. ادامه در مطلب جاذبه های گردشگری تایلند در موردآشنایی با پایتخت کتاب جهان بیشتر صحبت می کنیم.

آشنایی با پایتخت کتاب جهان

به نقل از ایرنا از جمله شهر هایی که در سال های کهن به عنوان شاه نشین کتاب جهان شناساندن شده اند می توان به آتن (یونان) ، مادرید (اسپانیا) ، دهلی نو (هند) ، آمستردام (هلند) ، بوینس آیرس (آرژانتین) ، اسکندریه (مصر) ، مونترال (کانادا) ، بیروت (لبنان) و بانکوک (تایلند) ایما کرد.

تاریخچه

کوالالامپور از مدت ها قبل خواهش خود را برای غلبه این آدرس در یونسکو مطرح کرده بود که در واپسین و ابتدا کوالالامپور دارالسلطنه کتاب جهان در سال ۲۰۲۰ برگزینی شده که بیستمین دارالاماره کتاب از سال ۲۰۰۱ تاکنون می باشد. با وجود اینکه کوالالامپور رتبه پنجاه و سوم از تعرفه شصت و یک کشوری با سوادترین کشور ها را به دست آورده است اما تلاش ها و درخواست نویسندگان این کشور در جهت ایجاد راهکارهای فراخی کتابخوانی موجب ستاندن این نشانی برای مالزی شده است. ایران نیز تاکنون دوبار در سال های ۲۰۰۶ و ۲۰۱۱ تمنا خود را برای کسب این نشانی در یونسکو مطرح مثال است.

آشنایی با پایتخت کتاب جهان

یونسکو با استعمال از نظرات کمیته مشورتی شامل مراکز سندیکا ناشران بین المللی کتاب ، انجمن بین المللی فروشندگان کتاب و اتحادیه بین المللی انجمن کتابخانه ها ، شهر دارالملک عالمگیر دنیایی کتاب را آشنا کردن می کند. شهرهایی این عنوان را قبض خواهند کرد که امکانات شهری و سازماندهی تکاپو ها و زیرساخت های شهری آن ها مجهز به روش های پراکندن کتاب و کتابخوانی باشند.

آشنایی با پایتخت کتاب جهان

دلایل انتخاب کوالالامپور

بر اساس نظر کارشناسان یونسکو ، یکی از مهمترین بینات برگزینی نشانی کوالالامپور عاصمه کتاب جهان در سال ۲۰۲۰ اجرای طرح زیست محیطی شهیر این شهر به نام نهر زندگی (River Of Life) است. این پروژه که توسط شهرداری کوالالامپور در حال اعمال بوده و اجرای آن تا سال ۲۰۲۰ به ختم و آغاز خواهد رسید موجب رفاه و خرابی کتابخانه ها و عمومیت دادن و شدن فضاهای ملصق با کتابخوانی در فضای بسته یا آزاد و هم مکنت و انقباض فرهیختگی کتابخوانی از طریق تغییر در زیر ساخت های شهری شده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







پنج شنبه 9 اسفند 1397برچسب:گردشگری,ترکیه,مسافرت,تور,توریسم,کنسرت,استانبول,آلانیا,, :: 16:26 ::  نويسنده : یوناتان