چگونه به مالاگا سفر کنیم
 
درباره وبلاگ


پرشین گروپ ، برگزار کننده تورهای تفریحی و گردشگری در ترکیه
آخرین مطالب
پيوندها
  • بلکس آپ
  • برترین ها
  • بیتوته
  • اسپرت اریو
  • اپشن اریو z300
  • کادو تولد

  • تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان پرشین گروپ ، برگزار کننده تورهای تفریحی و گردشگری در ترکیه و آدرس persiangroup1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
مجله گردشگری پرشین
برگزارکننده جشن ها و گردهمایی های ایرانیان در ترکیه متخصص در برپایی دیسکوهای هفتگی در سراسر ترکیه تور کاپادوکیا ( اورگوپ ، گورمه ، بالن سواری ، سافاری) پکیج فول




شهر مالاگا از لحاظ جغرافیایی در بخش وابسته اندلس در جنوب کشور اسپانیا قرار متاثر است و دریای مدیترانه در منتهی الیه غرب این شهر نیز واقع می باشد. مالاگا یکی از لنگرگاهها بزرگ (هاب پورت) غرب است که در ۱۰۰ کیلومتری تنگهٔ جبل الطارق واقع شده‌ است. براساس با آمار آماربرداری که در سال ۲۰۱۵ به کاربستن شده این شهر دارای ۵۶۹ هزار نفر هنگامه و خلوت می باشد.در ادامه در مطلب جاذبه های گردشگری اسپانیا در مورد چگونه به مالاگا سفر کنیم بیشتر می گوییم.

چگونه به مالاگا سفر کنیم

شرایط آب و هوایی شهر مالاگا

با توجه به ابزار جغرافیایی مدیترانه ای که شهر مالاگا در اسپانیا داراست، سردترین ماه سال در این شهر دی ماه است که از دمای هوا از ۱۰ درجه ی سانتی گراد کمتر نمی شود و در ماه مرداد هم به گرمترین حالت خود یعنی ۲۶ درجه ی سانتی گراد می رسد. اگر به گرما و هوای شرجی نازک مشربی دارید اراده می کنیم مرداد ماه را برای سفر به اسپانیا و شرکت در تور اسپانیا انتخاب نکنید. باید توجه داشته باشیم که در فصل شتا هوای تر و شرجی نیز به فضا هوا محیط شرایط آب و هوایی آن پیوست می شود. بهترین زمان هم برای سفر به این شهر اسپانیایی از عید نوروز یعنی مادون ماه تا شروع تیر ماه است. متوسط دمای سالیانه در مالاگا ۱۸ درجه سانتیگراد است است که هوای کاملا فارغ بال آهسته و مرطوبی را نشان می دهد.

اقامت در شهر مالاگا

برای بیتوته در شهر مالاگا باید بگیم که خیالتان بابت همه چیز راحت باشد چرا که در این شهر می توانید هتل های ارزان قیمت و همینطور باکیفیت را پیدا کنید. سالیانه میلیون ها گردشگر از کلاً و آلوده جهان برای دیدار از جاذبه های قدیمی که در این شهر وجود دارد به سمت آن گسیل می شود و همین خود دلیلی است که خیالتان بابت امکانات رفاهی در هتل های این شهر راحت باشد. با توجه به این که مالاگا از شهرهای قدیمی و زیبای دنیا لحاظ می شود اما شما می توانید با هر بودجه و پسند ای که دارید هتل مورد نظر خود را قدرت و کنید. فقط کافیه شان هزینه ای که برای جایدهی در نظر متاثر اید و آنچه از هتل بویه دارید را طبق معرفی این هتل ها، موطن دلخواهتان را قدرت و کنید و از آن پایان لذت را ببرید.

هتل پیشنهادی در راهنمای سفر به مالاگا، هتلی ۵ ستاره به نام وینچی سلکشن است که دارای ۱۰۴ اتاق راحت و دلباز می باشد و مرکز معاملات اوراق بهادار و سهام تحصیل به هزینه دولت یاموسسات شهریه ی توقف در آن برای هر شب حدود ۱۱۲ تا ۳۶۸ دلار می باشد. از جمله امکاناتی که این هتل برایتان بسیجیده می آورد رستوران، بار، مرکز مناسبت اندام، برکه در فضای باز، اتاق جلسه، خشکشویی، نگهبان، اتاق مهمانی، کارکنان چند زبانه، اتاق کنفرانس و… هستند.

چگونه به مالاگا سفر کنیم

هتل Eurostars Astoria

دیگر هتل پیشنهادی در راهنمای سفر به مالاگا هتل یوروستار است که بنیاد قرار آن هم بنایی مدرن و دوست داشتنی است. این هتل ۳ هنرپیشه دارای ۵۷ اتاق مجهز است که می توانید برگ ایده عالی را در آن داشته باشید. از جمله امکاناتی که در این هتل دارا هستید اینترنت، کارها خدمت گزاری ها خشکشویی، نگهبان، کارکنان چند زبانه، اتاق جلسه، مینی بار، سالن بار و… می باشند.

غذاهای کشوراسپانیا به پایه ای عالی هستند که می توانیم به شما قول دهیم که نهایت لذت را در وعده ی غذایی خودتان خواهید برد. اگر می خواهید که در سفرتان اقتصادی عمل کنید، می توانید از سوپرمارکت های شهر اقلام مورد نیازتان را تهیه کنید و خودتان عمل به طبخ غذا بنمایید. به این نظم می توانید کاهش چشم گیری در هزینه های خورد و خوراکتان کاهش داشته باشید. در امتداد راهنمای سفر به مالاگا به چند بار خوب در شهر مالاگا و علاوه براین هزینه های بی اساس به آن ها هم تعریض خواهیم کرد.

رستوران آمادور

رستوران پیشنهادی در راهنمای سفر به مالاگا، یکی از بهترین ها و البته گران ترین بار هایی است که در این شهر وجود دارد؛ این بار آمادور نام دارد و بورس یک وعده غذا در این مطعم بین ۳۰ تا ۴۰ دلار می باشد. منو متنوعی از غذاهای مدیترانه ای، اروپایی، اسپانیایی و گیاهی در این کاباره سرو می شوند که طعم فوق العاده ای دارند.

زاپاتا

رستوران دیگری که در راهنمای سفر به مالاگا می خواهیم آن را آشنا کردن کنیم، کافه زاپاتا است که مرکز معاملات اوراق بهادار و سهام تحصیل به مرکز معاملات اوراق بهادار و سهام تحصیل به هزینه دولت یاموسسات شهریه دولت یاموسسات شهریه یک وعده غذا در آن حدود ۴ تا ۱۸ دلار است. در این بار می توانید گونه ها غذاهای بین المللی، مدیترانه ای، اروپایی و اسپانیایی را اندرز دهید.

چگونه به مالاگا سفر کنیم

باغ های گیاه شناسی

مارکی لورینگ و همسرش در سال ۱۸۵۵ باغی را در مالاگا ساختند که گیاهان پرنقش و گل های طراوت و خشکی در آن جلوه گری می کند و همین خود یکی از دلایلی است که سبب شده این این باغ در بین گردشگران متجاوز دلبر و جذاب به شمار بیاید. تنوع گل هایی که در این باغ محصورکننده و جذاب هستند بیش بالا است.  فقط کافیه برای تماشای گیاهان جزایر سولومون، پولینِزی، چین، ژاپن، استرالیا، برزیل و مکزیک به این مکان بروید و از این همه گاز پینه لذت ببرید.

قلعه خیبرالفارو

دیگر گیرایی کشش ای که در راهنمای سفر به مالاگا می خواهیم به آن تمثیل کنیم، قلعه ی خیبر الفارو است که بر روی کوه خیبر الفارو قرار دارد و از زیباترین دیدنی های این شهر به شمار می رود. جالب است بدانید که این دژ دیدنی یادگاری است از قرون وسطا که به سبک اسپانیایی اسلامی در این شهر باقی الباقی است. نام این دژ از صخره ی سراج بحری آبزی رنجیده شده و صورت این بنا بر روی پرچم مالاگا و نیز پرچم استان به چشم می خورد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







پنج شنبه 9 اسفند 1397برچسب:گردشگری,ترکیه,مسافرت,تور,توریسم,کنسرت,استانبول,آلانیا,, :: 13:53 ::  نويسنده : یوناتان