۱۰ جاذبه گردشگری برتر در سوئیس
 
درباره وبلاگ


پرشین گروپ ، برگزار کننده تورهای تفریحی و گردشگری در ترکیه
آخرین مطالب
پيوندها
  • بلکس آپ
  • برترین ها
  • بیتوته
  • اسپرت اریو
  • اپشن اریو z300
  • کادو تولد

  • تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان پرشین گروپ ، برگزار کننده تورهای تفریحی و گردشگری در ترکیه و آدرس persiangroup1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
مجله گردشگری پرشین
برگزارکننده جشن ها و گردهمایی های ایرانیان در ترکیه متخصص در برپایی دیسکوهای هفتگی در سراسر ترکیه تور کاپادوکیا ( اورگوپ ، گورمه ، بالن سواری ، سافاری) پکیج فول




سوئیس برای کوه‌ها، ساعت‌ها، شکلات، پنیر و بی طرفی سیاسی خود شناخته شده است، رشته کوه‌های زیبای آلپ در سوئیس یک مکان دیدنی برای بازدید هستند. این کشور برخی ویژگی‌های منحصر به فرد خود را دارد، مانند این واقعیت که این کشور سه زبان ملی رسمی دارد. بسته به هر منطقه‌ای از سوئیس، گردشگران زبان‌های فرانسوی، ایتالیایی و آلمانی را پیدا خواهند کرد. اگرچه زبانی به اسم زبان سوئیسی وجود ندارد، یک گویش آلمانی به نام سوئیسی-آلمانی وجود دارد که اغلب توسط کسانی که در نزدیکی مرز آلمان ساکن هستند، صجبت می‌شود. در اینجا برخی از جاذبه‌های توریستی برتر در سوئیس برای گردشگرانی که برنامه سفر به سوئیس را دارند در ادامه آمده است.

  1. کوه پیلاتوس

کوه پیلاتوس

کوه پیلاتوس (Mount Pilatus) در منطقه دریاچه لوسرن سرشار از افسانه‌ها است. نام کوه از این شایعه می‌آید که فرماندار معروف رومی پونتیوس پیلاطس ممکن است در این مکان به خاک سپرده شده باشد. اروپایی‌ها در قرون وسطی اعتقاد داشتند که این کوه به عنوان یک صخره اژدهایی که از آسمان افتاده، شکل گرفته است. قله ۲۱۰۰ متری مناظری از رشته کوه‌های آلپ سوئیس و فرانسه و همچنین دریاچه لوسرن را ارائه می‌دهد. در زمستان بازار کریسمس در ارتفاعات بالا را دارد و در تابستان فرصت‌های پیاده روی بسیار را ارائه می‌دهد. به این منطقه می‌توان با پرشیب ترین راه آهن در جهان با بیش از ۴۸٪ شیب دسترسی پیدا کرد.

  1. فواره ژنو

فواره ژنو

این فواره آبی (Jet d’Eau) غول‌پیکر یکی از معروف‌ترین نقاط دیدنی ژنو است. با پرتاب ۱۴۰ متر آب در هوا، در جایی قرار دارد که در آن دریاچه ژنو در رود رون خالی می‌شود و آنقدر بزرگ است که می‌توان آن را از مایل‌ها دورتر مشاهده کرد. در هر بار ۷ تن آب در هوا پرتاب می‌شود و بسیاری از آن به تماشاگران در پایین اسکله پاشیده می‌شود.این فواره دو یا سه بار در سال با رنگ‌های صورتی، آبی یا رنگ دیگری به خاطر مناسبت‌های بشردوستانه روشن می‌شود. منطقه محلی شنا که به عنوان Bains de Paquis شناخته شده، یکی از بهترین مناطق برای مشاهده فواره است.

  1. گریندلوالد

گریندلوالد

شهر کوهستانی گریندلوالد بزرگترین شهر پیست اسکی در منطقه جانگفراو است. این شهر آلپاینی دوست داشتنی هر دو منطقه برای فعالیت در تابستان و زمستان را دارد. گردشگرانی که در تابستان به بازدید می‌روند می‌توانند از مسیرهای پیاده روی تماشایی و برخی از مکان‌های دوست داشتنی سنگ نوردی در اروپا لذت ببرند. گردشگران زمستانی می‌توانند اسکی کنند و یا حتی سورتمه سواری را امتحان کنند. تعدادی از قله‌های کوه و گذرگاه‌های به صورت محلی قابل دسترس برای عکاسان و دوستداران طبیعت انتخابی زیبا می‌سازند. دوستداران جشنواره از مجسمه‌های یخی در جشنواره جهانی برف لذت خواهند برد.

  1. آبشار راین

آبشار راین

آبشار راین در نزدیکی شفوزان، بزرگترین آبشار در اروپا است. این منظره شگفت انگیز می‌تواند از طریق یک تور با قایق قابل دسترسی باشد، که به بازدید کنندگان سوئیس حوضه آبریز دوست داشتنی، قلعه‌های کنار رودخانه و تخته سنگ تماشایی قرار گرفته در وسط رودخانه در بالای آبشار را نشان خواهد داد. در اینجا همچنین یک جایگاه دیدنی وجود دارد که به بالای آبشار می‌رسد و به مهمان به احساسی شبیه پرواز مستقیم به بالای آبشار را می‌دهد. زمین بازی کودکان، منطقه موزه تاریخی و مسابقات ماجراجویانه این مرکز را برای بازدید کنندگان به یک راه فوق العاده برای تکمیل کردن سفر تبدیل می‌کند.

  1. زایتگلوگه

زایتگلوگه

زایتگلوگه (Zytglogge) دروازه برج ساعت در برن قدیمی‌ترین دروازه شهر و یک محل تاریخی بزرگ است. دروازه در سال ۱۱۰۰ ساخته شده است و ساعت که به برج زیبایی بخشیده است یکی از تماشایی‌ترین و قدیمی‌ترین ساعت‌هایی است که می تواند در هر نقطه جهان دیده شود. این ساعت در سال ۱۵۳۰ ساخته شد که برای قرن‌ها ساعت اصلی شهر بود. سبک باروک با طلا کاری برای عکاسان آماتور و حرفه‌ای یک تصویر زیبا است. این برج دارای یک ساعت نجومی، تندیسک‌ها، ناقوس ساعت و دو برج ساعت است که همه توسط یک مکانیسم واحد مرکزی هدایت می‌شوند. این یکی از مواردی است که سوئیس را به عنوان یکی از مناطق ساعت‌سازی برتر در جهان تضمین کرده است.

  1. برنینا اکسپرس

برنینا اکسپرس

برنینا اکسپرس (Bernina Express) یک قطار با رنگ قرمز است که از رشته کوه‌های آلپ می‌گذرد و از شهر شور آغاز می‌شود و در شهر تیرانو درست آن طرف مرز در شمال ایتالیا به پایان می‌رسد. مسیر در دیدنی‌ترین سواری قطار سوئیس حدود ۴ ساعت طول می‌کشد و از بیش از ۱۹۶ پل و ۵۵ تونل عبور می‌کند. مناظر یخچال‌های طبیعی و قله‌ها و شهرهای کوهستانی، پل‌هایی با ۶۰ متر ارتفاع و بسیاری از مناظر نفسگیر در خارج از قطار قابل مشاهده هستند، در حالی که خدمه تنقلات و نوشیدنی را به طور مستقیم به صندلی شما می‌آورند. این سفر را از دست ندهید.

  1. پل چپل

پل چپل

پل چپل (Chapel Bridge) یک پل طولانی ۲۰۴ متری بر روی رودخانه رئوس در شهر لوسرن است. اینقدیمی‌ترین پل چوبی سر پوشیده در اروپا است و یکی از جاذبه‌های توریستی اصلی در سوئیس است. پل سر پوشیده در سال ۱۳۳۳ برای کمک به حفاظت از شهر لوسرن در مقابل حملات طراحی و ساخته شد. در داخل پل یک سری از نقاشی‌های مربوط به قرن ۱۷ وجود دارد که حوادث تاریخ لوسرن را به تصویر می‌کشد. بخش عمده‌ای از پل و اکثر این نقاشی‌ها در یک آتش سوزی در سال ۱۹۹۳ نابود شدند، هر چند که پل به سرعت بازسازی شد.

  1. جانگفراوجاچ

جانگفراوجاچ

جانگفراوجاچ (Jungfraujoch) یک گردنه در کوه‌های آلپی برنیز است که به وسیله‌ی راه آهن قابل دسترسی است، و در بالاترین ایستگاه کوهستانی در اروپا پایان می‌یابد. مناطق برجسته عبارتند از مناظر دیدنی قله‌های کوه مانند ایگر، مانچ و جانگفراو و مناظر یخچال دیدنی ایگر که در پایین آنها قرار گرفته است. رصدخانه اسفینکس یکی از مرتفع‌ترین ایستگاه‌ای نجومی در جهان نیز در اینجا واقع شده است. در این منطقه مناظر بی‌پایان و بکر هستند هر چند که امکانات کمی در اینجا وجود دارد. در جانگفراوجاچ هیچ جایی برای اقامت یک شبه وجود ندارد و فقط تعداد انگشت شماری رستوران‌ وجود دارد. سفر با قطار برای بازدید برای یک روزه وجود دارد که یک تجربه فراموش نشدنی را می‌سازد.

  1. قلعه چیلون

قلعه چیلون

قلعه چیلون (Château de Chillon) در سواحل دریاچه ژنو واقع شده است. برای بیش از چهار قرن، قلعه آبی سنگر اصلی بود که بر انتقال آب در دریاچه نظارت می‌کرد، و از مسیر زمینی به سنت برنارد پاس محافظت می‌کرد. این قلعه دارای هنر قرن چهاردهم، قنات‌، ۲۵ ساختمان جداگانه با سه حیاط، و دو دیوار مدور است. صدها هزار نفر از مهمانان هر سال به تور بازدید از قلعه می‌روند. برای کسانی که رویای عروسی افسانه‌ای بزرگ را دارند، قلعه را می توان به صورت خصوصی برای رویدادهای شخصی اجاره کرد.

  1. ماترهورن

ماترهورن

ماترهورن معروف یک نماد برجسته از رشته کوه‌های آلپ سوئیس است. کوه نام خود را از کلمات آلمانی مات، به معنی علفزار و هورن، به معنی قله گرفته است. این کوه با قله در ارتفاع ۴۴۷۸ متری، در مرز بین سوئیس و ایتالیاقرار گرفته است که یکی بلندترین قله‌ها در رشته کوه‌های آلپ است. ماترهورن همچنین یکی از کشنده‌ترین قله‌ها در رشته کوه‌های آلپ است. از اولین باری که این کوه در سال ۱۸۶۵فتح شد تا سال ۱۹۹۵، ۵۰۰ نفر از کوهنوردان بر روی آن درگذشتند. چهره ماترهورن شیب دار است و فقط تکه‌های کوچک برف و یخ به آنها می‌چسبد در حالی که بهمن به طور منظم برف را به پایین برای انباشت در یخچال های طبیعی ارسال می‌کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







چهار شنبه 8 اسفند 1397برچسب:گردشگری,ترکیه,مسافرت,تور,توریسم,کنسرت,استانبول,آلانیا,, :: 19:28 ::  نويسنده : یوناتان