چطور با قطار، کل اروپا را بگردیم
 
درباره وبلاگ


پرشین گروپ ، برگزار کننده تورهای تفریحی و گردشگری در ترکیه
آخرین مطالب
پيوندها
  • بلکس آپ
  • برترین ها
  • بیتوته
  • اسپرت اریو
  • اپشن اریو z300
  • کادو تولد

  • تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان پرشین گروپ ، برگزار کننده تورهای تفریحی و گردشگری در ترکیه و آدرس persiangroup1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
مجله گردشگری پرشین
برگزارکننده جشن ها و گردهمایی های ایرانیان در ترکیه متخصص در برپایی دیسکوهای هفتگی در سراسر ترکیه تور کاپادوکیا ( اورگوپ ، گورمه ، بالن سواری ، سافاری) پکیج فول




آگاتا کریستی در رمان­های خود به لذت سفر با قطار اشاره کرده است. و در حالی که قصد ما پرداختن به زندگی تجملی شرق نیست، ما حداقل خودمان میتوانیم سفر عجیب و غریب توسط راه آهن در اروپا را لمس کنیم .

یک پاسپورت Interrail سفر نامحدود با قطار در اروپا را برای یک دوره معین در ۳۰ کشورتامین میکند (غیر شهروندان عضو اتحادیه اروپا، که به جای آن از پاسپورت Eurail استفاده میکنند).

زمانی تنها دانشجویان درطول تعطیلات دانشگاهی برای مسافرت ارزان تر از این پاسپورت استفاده میکردند. اما امروزه، این پاسپورت به یک روش به روز برای مسافرت برای همه تبدیل شده است و حداکثر انعطاف پذیری را برای مسافران ایجاد کرده است.

ببینیم چطور کار میکند. شما میتوانید بسته به جایی که مایل به بازدید هستید یک پاسپورت برای یک کشور و یا یک پاسپورت جهانی تا ۳۰ کشورخریداری کنید. ارزش کارت برای یک دوره معین برای سفر معتبر است – هر پنج روز در یک دوره ده روزه یا هر روز به مدت ۲۲ روز یا یک ماه. شما می توانید هر قدر دوست دارید مسافرت کنید و در هر زمان آزادانه برنامه سفر خود را تغییر دهید.

به طور معمول، یک پاسپورت به شما اجازه می دهد دراین ۲۲ روز تا حداکثر به ۳۰ کشور باهزینه ۳۷۷پوند /۴۸۴ یورو مسافرت کنید. پاسپورتی که من خریدم به من اجازه سفر ۱۰ روزه در یک دوره ۲۲ روزه را میدهد و من بابتش ۲۹۱پوند /۳۷۴ یورو پرداخت کردم. [قیمت به روز شده در ۲۶ ژوئن ۲۰۱۵]

بعد از اینکه شما یک پاسپورت خریدید، تنها هزینه های اضافی، هزینه ناچیز رزرو صندلی است (کمی بیشتر برای قطار شبانه). اگر برنامه سفرتان مشخص است، شما می­توانید آن را ازقبل پرداخت کنید یا در بدو ورود در ایستگاه هزینه آن را بپردازید.

در واقع، خودانگیختگی یکی از لذت های بزرگ این طرح Interrailاست. و یک مزیت بزرگ برای اینکه قادر به تغییر برنامه هایتان بدون پرداخت هزینه اضافه باشید.

راه آهن روش جید و شیکی برای سفر است. نه تنها از تقلای شما برای مهاجرت و بررسی های امنیتی طولانی در فرودگاه جلوگیری میکند بلکه شما میتوانید همزمان با مسافرت از مرکز شهری به شهر دیگر به محیط زیست نیز کمک کنید. (قطارها کربن کمی منتشرمیکنند)

شما میتوانید به جای عکس هایی ک هنرمندان از ارتفاع ۳۰۰۰ پایی میگیرند مناظر را از نزدیک ببینید ودرطول راه مردم محلی را ملاقات وسبک زندگی کشورهای مختلف را مشاهده کنید.

همچنین در مورد مسافرت های خارج ازفصل تعطیلات حرف­های زیادی میتوان زد. قطارها و شهرستانها کمتر شلوغ هستند و شما معمولا می توانید به موزه مورد علاقه خود بروید بدون اینکه نیاز داشته باشید در صف های طولانی منتظر بمانید. مناطق شمالی و شرق، برفی و جنوب آفتابی است.

من سفر۱۶روزه راه اهن به دور اروپا را برنامه ریزی کردم و فهمیدم که وقتی نمیدانی مسیر دقیقا به کجا میرود چه لذت خاصی دارد. زمانیکه وارد بروکسل شدم، یک احتمال رفتن به مناطق شمالی اسکاندیناوی بود اما پس از دیدن چشم انداز آب وهوای وحشی (خشن) در این زمان بود که تصمیم گرفتم قبل از سفر به برلین به کلن در شرق به یکی از زیباترین کلیساهای جامع و بزرگ اروپا بروم.

انجا، برای چند روز برای تماشای فضای منحصر به فرد شهرستان که هنوز مکانی تشکیل یافته از دو بخش مجزا است- اگرچه از لحاظ فنی دوباره یکپارچه شده است – ماندم. حتی با نبود دیوار، یاداوری های همیشگی در شرق برلین از تجربه سیاسی مطرود وجود دارند

البته برای بسیاری دیدن اثرات آن تجربه شکست خورده بخشی از جاذبه­های شهر است . بیشتر مکان­های عالی شهر از جمله نخستین دروازه براندنبورگ ، آندر جایی وجود دارند که در قدیم برلین شرقی نامیده میشد.

سفر با آیس ترین آلمانی

سفر با آیس ترین آلمانی

از برلین، پاسپورت InterRail مرا به جنوب، به پراگ و وین وسپس به جاذبه های بی نظیر ونیزبرد،

جایی که در آن من به مدت سه روز برخی اززیباترین ساختمان ها را در این سیاره تماشا میکنم.

این مکان انقدر فوق العاده است که شما چنان محو آن میشوید که برای چند لحظه از راه رفتن باز میمانید (خشکتان میزند). چه این دلیل میدان سنت مارک باشد و چه برون نمای باشکوه کلیسای سانتا ماریا دلا سالوت .

با اطلاعات فرهنگی جهانی من که در حال حاضر بیش از نیمی کامل است، ونیز را یک نقطه خوب برای شروع سفر بازگشت مشخص کردم.

من یک قطار سریع به میلان گرفتم نه آنقدر سریع که بتوانم لا اسکالا را نیز بازدید کنم وپله ها را برای رسیدن به پشت بام کلیسای بزرگ برای تماشای هیجان انگیز رشته کوه های الپ بالا روم .

از آنجا من به سمت زوریخ و در نهایت به پاریس جایی که ، با یک نوشیدنی در دست بر سنگفرش روبه روی یک کافه در Champs Elysees رفتم. من ۷ کشور را در۱۶ روز دیدم، از هر نظر به راحتی سفر کرده و هر قطار به موقع حرکت می­کرد. به راستی، از حمل ونقل لذت بخش بود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







چهار شنبه 8 اسفند 1397برچسب:گردشگری,ترکیه,مسافرت,تور,توریسم,کنسرت,استانبول,آلانیا,, :: 19:24 ::  نويسنده : یوناتان