بهترین های آنتالیا
 
درباره وبلاگ


پرشین گروپ ، برگزار کننده تورهای تفریحی و گردشگری در ترکیه
آخرین مطالب
پيوندها
  • بلکس آپ
  • برترین ها
  • بیتوته
  • اسپرت اریو
  • اپشن اریو z300
  • کادو تولد
  • همسریابی
  • درگاه پرداخت

  • تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان پرشین گروپ ، برگزار کننده تورهای تفریحی و گردشگری در ترکیه و آدرس persiangroup1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
مجله گردشگری پرشین
برگزارکننده جشن ها و گردهمایی های ایرانیان در ترکیه متخصص در برپایی دیسکوهای هفتگی در سراسر ترکیه تور کاپادوکیا ( اورگوپ ، گورمه ، بالن سواری ، سافاری) پکیج فول




اگر می خواهید در یک مکان منحصر به فرد و در یک زمان فراموش نشدنی ساعات خوشی را سپری کنید، پارک آبی آکوالند آنتالیا بهترین انتخاب خواهد بود.

پارک آبی آکوالندپارک آبی آکوالند

آکوالند (Aqualand) یکی از زیباترین مراکز آبی تفریحی ترکیه بوده و در منطقه ساحلی کنیا آلتی قرارگرفته است. در این مکان شما و خانواده تان با بهره گیری از سرسره های مختلف و بازیهای آبی متفاوت، هیجان انگیزترین روز زندگی خود را تجربه خواهید کرد. شما در میانه روز می توانید به تماشای برنامه شاد آکوالند بنشینید که شامل موسیقی زنده و مسابقه های جالب است، در ضمن شما می توانید یکی از شرکت کنندگان این برنامه ها هم باشید.

پارک آبی آکوالندپارک آبی آکوالند

شما در صورت تمایل می توانید در ساعات معینی به قسمت دلفین لند، در محوطه ای جداگانه رفته و از نمایش دلفین ها لذت ببرید.

این مجموعه یکی از بهترین جاهای دیدنی آنتالیا است، چرا که شهر آنتالیا به دلیل داشتن آب و هوای همیشه آفتابی و مدیترانه ای بهترین شرایط موجود برای برگزاری انواع تفریحات آبی را دارد، از این رو پارک های آبی آنتالیا از دیگر پارک های آبی سرتاسر دینا متمایز هستند.

پارک آبی آکوالندپارک آبی آکوالند

هنگام ورود به پارک آبی آکوالند یک کارت الکترونیکی به افراد ارائه می گردد تا به وسیله آن بتوانند خدمات مختلف از اجرا نمایش گرفته تا سرسره های مختلف را تهیه کنند. این کارت قابل شارژ بوده و شما می توانید خریدهای خود از بوفه های پارک را از طریق آن انجام دهید.

توجه داشته باشید که وسایل مورد نیاز خود از قبیل مایو، کلاه شنا و عینک را به همراه داشته باشید چرا که خرید و تهیه آنها در خود مجموعه برایتان بسیار گران تمام خواهد شد! استفاده از مایو در مجموعه پارک آبی و به هنگام استفاده از وسایل بازی الزامی است و در صورت نداشتن مایو از ورود شما جلوگیری خواهد شد.

پارک آبی آکوالندپارک آبی آکوالند

از جمله بخش ها و امکانات مجموعه می توان به استخر موج، رودخانه خروشان، استخر مخصوص کودکان، تالاب مخصوص کودکان، سرسره چرخان و رودخانه آرام اشاره کرد که می توانند تابستانی خنک، پر شور و باطراوت را به شما هدیه کنند.

برای رفت و آمد به این مجموعه می توانید از اتوبوس های در نظر گرفته شده در نقاط مختلف شهر استفاده کنید. البته اکثر اپراتورهای تورها و آژانس های مسافرتی، گشت و گذار در پارک آبی آنتالیا را در برنامه های تفریحی خود لحاظ می کنند.

پارک آبی آکوالندپارک آبی آکوالند

سایر امکانات مجموعه عبارتند از صندوق امانات، رستوران فست فود، مغازه های فروش سوغات ، فروشگاه محصولات غذایی و آشامیدنی، خدمات عکاسی حرفه ای، خدمات نگهداری کودک و خدمات پزشکی.

قیمت بلیط های پارک آبی آکوالند به شرح زیر است:

  • برای تمام روز : ۴۷  لیر
  • برای نصف روز تا ساعت ۱۴ : ۳۳ لیر
  • کودکان ۷ تا ۱۲ سال : ۲۸ لیر

حال اگر تور آنتالیا  را برای سفر تابستان انتخاب کرده اید، برای اطمینان خاطر شما باید بگوییم که تفریحات آنتالیا نسبت به شهرهای مختلف ترکیه ، تنوع و تعدد بیشتری دارد. پس درنگ نکنید!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







چهار شنبه 8 اسفند 1397برچسب:گردشگری,ترکیه,مسافرت,تور,توریسم,کنسرت,استانبول,آلانیا,, :: 19:16 ::  نويسنده : یوناتان