سواحل زیبای ترکیه برای پیاده روی
 
درباره وبلاگ


پرشین گروپ ، برگزار کننده تورهای تفریحی و گردشگری در ترکیه
آخرین مطالب
پيوندها
  • بلکس آپ
  • برترین ها
  • بیتوته
  • اسپرت اریو
  • اپشن اریو z300
  • کادو تولد

  • تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان پرشین گروپ ، برگزار کننده تورهای تفریحی و گردشگری در ترکیه و آدرس persiangroup1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
مجله گردشگری پرشین
برگزارکننده جشن ها و گردهمایی های ایرانیان در ترکیه متخصص در برپایی دیسکوهای هفتگی در سراسر ترکیه تور کاپادوکیا ( اورگوپ ، گورمه ، بالن سواری ، سافاری) پکیج فول




یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری ترکیه را می توان سواحل این کشور دانست. سواحل زیبای ترکیه برای پیاده روی بسیار مناسب می باشد و شما می توانید در کنار خانواده ی خود به گردش . تفریح در این سواحل بپردازید.ترکیه کشوری با چهار دریا که با نام رسمی آن جمهوری ترکیه است سرزمینی اوراسیایی که قسمت بزرگی از آن یعنی آسیای کوچک یا آناتولی در منطقه خاورمیانه و جنوب غرب آسیا قرار دارد و علاوه براین قسمت کوچکی که تراکیه نامیده می شود در در جنوب شرق اروپا در منطقه بالکان است

ترکیه کشوری با چهار دریا، یکی از کشورهای همسایه ماست که از جانب شرق با کشورمان و جمهوری آذربایجان، گرجستان و ارمنستان، هم در جنوب شرقی با عراق و سوریه و در بخش اروپایی خود با بلغارستان و یونان مرز مشترک دارد. علاوه بر آن این کشور با دریای سیاه و دو دریای کوچک اژه و مرمره و نیز دریای مدیترانه مرز آبی دارد. دو تنگهٔ مهم و حساس بسفر و داردانل هم در دسترس و آزادمنشی این کشور است. وسعت ترکیه ۷۸۳۵۶۲ کیلومتر مربع است که در این گستره جمعیتی حدود ۷۷ هزارهزار تن را جای داده است.

این اقلیم کوهستانی تقریبا پرباران است و از نظر ظاهر شبیه یک مستطیل است. با توجه ماوا جغرافیایی ترکیه کشوری با چهار دریا و قرار گرفتن این کشوردر منطقه ای حساس سبب شده نقش راهبردی در منطقه ایفا کند و از این منظر از موقعیت خوبی منتفع باشد. آب و هوای ترکیه کشوری با چهار دریا جلگه‌ای و مناسب است و بواسطه اماکن آفاق پویی متنوع و زیاد آن یکی از قطب های گردش جهانگردی بویژه برای ایرانیان است.

ترکی استانبولی زبان رسمی مردم ترکیه کشوری با چهار دریا است. در تاریخ ترکیه امپراتوری عثمانی طی چند قرن بر قسمت های بزرگی از جنوب شرقی اروپا و خاورمیانه تسلط داشت. جاذبه ها و شهرهای دیدنی ترکیه کشوری با چهار دریا بسیار زیاد است اما از آثار و جاذبه های یکی از شهرهای بااهمیت به یاد ماندنی ترکیه یعنی استانبول می توان به این موارد اشاره کرد: برج گالاتا استانبول ترکیه، موزه گذشته شناسی شهر استانبول، کلیسای چورا، کلیسای آب انبار، کاخ دلمه ‌باغچه، مسجد سلیمانیه، بازار بزرگ ترکیه سرای توپقاپی، مسجد آبی، ایاصوفیه و….

به نظر افراد زیادی یکی از عجیب ترین کشورهای جهان، کشور ترکیه است. این کشور وسیع، از غرب تا شرق‌اش آنقدر تنوع، جاذبه و وصله زینت دارد که اگر بخواهید هر ماه هم سفری به آن داشته باشید، باز هم جای جدیدی را پیش روی خود خواهید دید. یکی از این شهرهایی که اگر عکس هایش را ببینید، هرگز فکر نمی کنید که در اینجا باشد، ترابزون ترکیه است. این شهر در کنار دریای سیاه قرار گرفته است.

طبیعت بی نظیر ترابزون ترکیه یکی از جاذبه های اصلی آن محسوب می شود. خانه هایی که در کنار آب قرار گرفته اند، کوهستان های طراوت که اطراف شهر را پوشانده اند و هر چیزی که از یک فضای طبیعی فوق العاده در ذهنتان تجسم کنید را در این شهر می بینید. در ابتدای فیلم جاذبه های شهری برای شما آمده است. دیدنی هایی مثل استادیوم، جاده های ساحلی و … را نگاه می کنید. اما هرچه جلوتر می رویم، طراوت این شهر بیشتر می شود. آبشارهای حیرت انگیز و صخره هایی که در ادامه برایتان نمایش داده می شود، حال و هوایتان را عوض خواهند کرد.

این شهر که فاصله چندانی هم با مرزهای ایران ندارد، یکی از مقصدهای کمتر شنیده شده در ترکیه است. همین موضوع هم دلیل خوبی است که پی به بکر بودن جاذبه ها و طبیعت خیره کننده آن ببرید. در ادامه همراه با باشید تا با هم به تماشای فیلمی متحول کننده از ترابزون ترکیه بنشینیم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







چهار شنبه 8 اسفند 1397برچسب:گردشگری,ترکیه,مسافرت,تور,توریسم,کنسرت,استانبول,آلانیا,, :: 16:51 ::  نويسنده : یوناتان